Departament Strategii i Marketingu
p.o Dyrektora: Teresa Buczak
Wicedyrektor: Magdalena Krucz
Wicedyrektor: Dawid Mazur
Departament odpowiada za:
- tworzenie i koordynację wdrażania strategii POT,
- tworzenie planów działania POT w kraju i za granicą,
- realizację kampanii, imprez promocyjnych, seminariów i warsztatów za granicą,
- organizację i realizację podróży prasowych i studyjnych oraz site-inspection dla turystyki biznesowej,
- organizację stoisk narodowych na targach turystycznych za granicą,
- przygotowanie materiałów promocyjnych i graficznych POT,
- realizację polityki POT w organizacjach międzynarodowych,
- prowadzenie badań i analiz rynku turystycznego,
- wspieranie, doradztwo i promocję przemysłu spotkań w kraju i za granicą,
- opracowanie sprawozdań okresowych z realizacji planów działania POT.
|
Departament Promocji Turystyki Krajowej
Dyrektor: Jacek Janowski
Departament odpowiada za:
- realizację kampanii promocyjnych na rynku krajowym, mających na celu promocję atrakcji i produktów turystycznych, m.in. „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”, „Odpoczywaj w Polsce”, „Na wsi najlepiej”,
- podnoszenie jakości i konkurencyjności oferty turystycznej Polski,
- promowanie dobrych praktyk wśród branży turystycznej poprzez organizację konkursów promocyjnych,
- wspieranie branży turystycznej poprzez promocję podróżowania po kraju poza wysokim sezonem turystycznym,
- współpracę z partnerami w regionach (m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego, konsorcja produktowe, certyfikowane produkty turystyczne, Forum Informacji Turystycznej),
- ekspozycję rekomendowanych miejsc i atrakcji turystycznych Polski podczas krajowych targów turystycznych,
- organizację wydarzeń turystycznych i promocyjnych w tym m.in.: Światowy Dzień Turystyki, Forum POT-ROT-LOT, Forum Informacji Turystycznej, szkolenia i warsztaty,
- przyznawanie honorowego patronatu Prezesa POT oraz logotypu „Polska”,
- realizację działań związanych z podnoszeniem jakości i standardu funkcjonowania punktów i centrów Informacji Turystycznej w ramach systemu IT w Polsce.
|
Departament Komunikacji Internetowej
Dyrektor: Renata Pawłowska-Maciak
Wicedyrektor: Arkadiusz Osipiuk
Departament odpowiada za:
- realizacją działań promocyjnych w sieci na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, zgodnie z przyjętą strategią komunikacyjną oraz planami POT,
- zarządzanie utrzymaniem i rozwojem portali internetowych prowadzonych przez POT,
- prowadzenie analiz statystycznych portali POT oraz ich pozycjonowanie,
- obsługę i rozwój profili POT w mediach społecznościowych,
- prowadzenie kampanii internetowych,
- zarządzanie Repozytorium Informacji Turystycznej,
- koordynację prac związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych Polskiego Systemu Informacji Turystycznej.
|
Biuro Finansowo-Ekonomiczne
Dyrektor: Bartłomiej Karolczyk
Główny Księgowy: Mariola Górecka
Biuro odpowiada za:
- sporządzanie i sprawowanie nadzoru nad wykonaniem wieloletnich, rocznych i okresowych planów finansowych,
- sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i analiz ekonomicznych,
- prowadzenie obsługi księgowej POT i Zagranicznych Ośrodków POT,
- realizację wszelkich operacji finansowych, w tym prowadzenie rachuby płac,
- realizację merytoryczną i finansową projektów współfinansowanych ze środków UE, w szczególności podziałania 3.3.2 PO IR.
|
Biuro Administracyjne
p.o. Dyrektora: Katarzyna Paterak-Kondek
Biuro odpowiada za:
- zapewnienie obsługi prawnej POT,
- koordynację procesu udzielania zamówień publicznych,
- realizację zadań z zakresu spraw obronnych i ochrony informacji niejawnych,
- realizację zadań dotyczących organizacji biura POT,
- realizację zadań związanych z budową, rozwojem, utrzymaniem oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych i łączności telefonicznej,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługę Rady POT.
|
Samodzielne stanowiska:
|
Oddział zamiejscowy do spraw obsługi i promocji Polskiego Bonu Turystycznego
Dyrektor OZ: Elżbieta Wendeker
|